На нижній частині вантового мосту через річку Дніпро у Запоріжжі 11 жовтня змонтували першу секцію. Зранку її з Кривої бухти доправив до мосту плавкран “Захарій”. Вага секції — 800 тонн, вона — найважча з семи, які монтуватимуть на мосту.

Про це кореспондентам Суспільного Запоріжжя повідомив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Горбань. За його словами, завершити монтаж всіх секцій низової частини планують до кінця року.

"Мабуть, зранку всі дивились за переміщенням “Захарія”. Вчора з вечора він підготувався, взяв на себе секцію, а сьогодні зранку, як почало світати, то він пішов у роботу. Коли роботи завершаться, близько 5-6 години вечора, він піде назад до Кривої бухти та стане під другу секцію. На завтра також запланований монтаж", – каже Олександр Горбань.

На нижній частині вантового мосту у Запоріжжі змонтували першу секцію

Як раніше повідомляло Суспільне, наприкінці жовтня на вантовому мосту – а саме, 10-й споруді – планують розпочати монтаж вантів. 38 із них привезли до Кривої бухти. Невдовзі привезуть ще 10. Одночасно монтують секції на низовій частині Балкового мосту – споруді № 3, та асфальтують на споруді № 14 – естакаді, що веде до лівобережної частини Запоріжжя, повідомив Олександр Горбань.

За словами Олександра Горбаня, до кінця року планують відкрити рух транспорту верховою частиною вантового мосту, а також з’їзд на Прибережну магістраль та вулицю Гетьманську.

Що відомо Запорізький міст складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі двох позакласних мостів з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Його довжина становить понад 9 км. За ходом будівництва можна спостерігати онлайн. В листопаді 2019 року Служба оголосила міжнародний тендер на визначення підрядної організації для виконання робіт з будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро. Переможцем стала компанія «Onur Taahhut» перемогла з пропозицією 11, 918 млрд грн. Термін надання послуг – до березня 2024 року. Строк реалізації верхової частини першої черги будівництва – грудень 2022 року. 22 квітня 2020 року у Запоріжжі розпочали будівництво мостових переходів через Дніпро. На стартовому етапі на будівництво запорізьких мостів із держбюджету виділили 2,7 мільярда гривень. 24 грудня здали в експлуатацію першу чергу балкового мосту через Старий Дніпро довжиною в 940 метрів для руху транспорту готова. Це односторонній напрямок від Правого берега на острів. 6 лютого в Запоріжжі почали роботи з монтажу прольотів мосту на споруді №10. Це міст через річку Дніпро, який з'єднує острів Хортиця та центральну частину Запоріжжя. Останню шосту секцію вантового мосту змонтували 28 липня. Плавкран "Захарій" доправив її та опустив на тимчасові опори. 7 жовтня будівельники завершили монтаж у верховій частині мосту та почали будувати його пішохідну частину.

Читайте нас у Telegram

Підписуйтеся на Суспільне Запоріжжя у Viber

Джерело