Розробка бренду Полтави нині завершена на 90%. Цим займається креативна спілка «0532p», розповіла Суспільному її учасниця Валерія Шапошнікова.
Нині дизайнери та інші учасники креативної спілки продумали ідею фірмового стилю, логотип, кольорову систему, анімаційні прийоми та ідеї для носіїв. Усе це – частини, які складають бренд міста, каже Валерія Шапошнікова.
Формують концепцію для міста безплатно. Спочатку це робили п’ятеро фахівців, а нині до них долучилися інші добровольці. Працюють близько року, каже Шапошнікова.
«Ми працюємо у вільний від роботи час. Та наша головна мета – зробити якісно. Тому точну дату завершення гарантувати не можемо, але це точно буде 2021-го. Ми зараз у турборежимі все фіналізуємо і намагаємося завершити нашу роботу». Що відомо: 2 вересня 2020-го року Полтавська міськрада оголосила конкурс на розробку бренду Полтави. Через брак співробітників та стислі терміни фірма-переможець відмовилася від розробки дизайну. 23 вересня 2020-го полтавець Михайло Траверсе, який працює у креативній агенції в Києві, ініціював безкоштовну розробку бренду Полтави. Для цього створили креативну спілку «0532p». Фахівці, які до неї долучилися, працюють на волонтерських засадах. Джерело