Один із найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який обирають українці лише через велику мережу банкоматів і терміналів по всій країні, продовжує "обламувати" плани своїх клієнтів. Цього разу клієнтка банку заявила, що фінансова установа просто знущається і вводить в оману.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin.

"При поповненні карти через термінал вимкнулась електроенергія, платіж не пройшов. Банк сказав, що не бачить операцію. У приват 24 було написано, що всі перевірять та вирішать проблему протягом 1 дня, а якщо потрібна буде інкасація - то протягом 3 днів".

Вже за день, під час перевірки статусу заявки, було написано про 14 днів. Повідомлення про три дні дивом зникло. Минуло ще 4 дні, тепер уже написано ще про 14 робочих днів.

Скажіть будь ласка, скільки ще ви знущатиметеся? Поверніть мені мої гроші, по камерах має бути чудово видно, що я клала гроші у банкомат! Не бачила ніколи ще більш хамського ставлення до клієнтів від банку! Завдяки банку мені тепер нема що жити до зарплати!", — пише незадоволена клієнтка.

Заради справедливості варто відзначити, що представники банку відповіли клієнтці та заявили, що його "заявка обробляється", більше жодного слова.

Раніше повідомлялося, ПриватБанк помилково списав із картки соцвиплату, залишивши українку з дитиною без гроша: "Їсти нічого".

Також, "Вкрав 10000 гривень і комісію взяв": банкомати ПриватБанку забувають видати готівку, українці лютують.

Джерело