Клієнт "Ощадбанку" розповів, що у нього виникла потреба перевипустити картку, але співробітники фінустанови йому не допомогли і порекомендували їхати "в зону бойових дій". Деталі чоловік розкрив у своїй скарзі, опублікованій на порталі Мінфін.

Українець розповів, що звернувся до "Ощадбанку", щоб перевипустити картку, яка була видана на території Донецької області. Втім, співробітники заявили, що це неможливо зробити ні в телефонному режимі, ні у відділенні в іншій області. За словами чоловіка, йому порекомендували вирушити до "зони бойових дій", де зможуть перевипустити карту.

"Потрібно перевипустити картку, яка була видана на території Донецької області, так спеціалісти гарячої лінії направляють для її отримання у зону бойових дій, мотивуючи це тим що замовити її перевипуск неможливо і ні за телефоном гарячої лінії, як у всіх нормальних банках, а ні навіть у відділені у іншій області. Кажуть що замовити можна лише у тій області, де її видавали… Жах", - поскаржився клієнт.

Варто зазначити, що в самому "Ощадбанку" на скаргу українка поки що ніяк не відреагували.

Також наш портал інформував,  що українка поскаржилася на хамське ставлення "Ощадбанку" до пенсіонерів: "Порушення прав людини".

Джерело